niedziela, 13 listopada 2011

AKCJA OPISANA PRZEZ Olsztyn24

Udana akcja studentów WSIiE TWP w Olsztynie
ico
Fotorelacja z akcji. Zdjęcia nadesłane przez Elżbietę Pawluć. / Więcej zdjęć »
Nieco ponad dwa tygodnie temu informowaliśmy o proekologicznym projekcie „Ostróda też ma cuda”, którego realizacji podjęli się studenci Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie. Na początek postanowili posprzątać okolice jeziora Sajmino koło Ostródy, a to dlatego, że inicjatorka przedsięwzięcia - Elżbieta Pawluć, studentka III roku resocjalizacji WSIiE TWP, w tamtych okolicach właśnie mieszka. W sobotę (12.11) studenci wspierani m.in. przez swojego „guru” prof. Stanisława Czachorowskiego, wójta Gminy Ostróda Marka Brzezina, pracowników WFOŚiGW w Olsztynie i Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Rudnie, a także leśników, ruszyła z workami na śmieci na brzegi jeziora. Oto jak Elżbieta Pawluć relacjonuje sobotnią akcję.
Zaczynam nietuzinkowo, ale nie mogę się powstrzymać. Muszę opowiedzieć, co mi się dzisiaj przydarzyło podczas naszej ostródzkiej akcji prośrodowiskowej. 

Zaraz po podzieleniu się na grupy ruszyliśmy do „ataku”. Zaczęliśmy zbierać śmieci. Gdy przez chwilę stałam (ze względu na to, że zdrętwiała mi noga i strasznie bolał mnie kręgosłup, aby nikt nie pomyślał, że się migałam), podszedł do mnie mężczyzna i zadał mi pytanie: - Co się tutaj dzieje?  

Więcej na stronie: http://www.olsztyn24.com/news/15178-udana-akcja-studentow-wsiie-twp-w-olsztynie.html

Jak widać nasza akcja naprawdę jest interesująca! :-)





Elżbieta Pawluć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz